Waarom oppositie voeren wél zin heeft (zelfs als je verliest)
“Waarom zouden we als oppositie nog met voorstellen komen? De coalitie stemt toch tegen.” Het is een vraag die ik regelmatig krijg als ik gemeenteraadsfracties train. En eerlijk: het is een begrijpelijke vraag. Wie een tijdje meeloopt ...








